Pecah perut tengok Astro Warna

hahhahahaahaaaahhhhahahahha tu jelah yang dapat keluar dari mulut aku & famili aku bile tengok astro warna.yesss sumpah wey!! lawak giler...

1.SUper Spontan
Kalau tengok citer ni memang tak sah klau tak ade adik aku yang Darjah 1 tuh..die memang suka giler tengok Johan Raja Lawak tuh..Aku memang suka tengok diarang sebab memang bersahaja and tak ade larr yang nak control ayu ke macho ke...huh! menyampah klau ada program yang ade orang dia control ayu+ macho.. Tapi once tengok diorang nie beraksi atas stage,perghhh champion la.hehe..and satu lagi aku suka pasal rancangan ni sebab ada Datin Sardin & Tin Mun..memang tak lengkap la program tu klau tak ade diorang kan??Team mana yang aku suka??? hahahahah jangan tanya lerr.Mesti la Beruang Comel...orang orang dia pun comel..eh?? yeke ! Sebab dalam team BC tu ade banyak orang kuat tau macam Bell,Ropi and semua la boleh kataakan... :)