Masterchef Selebriti Yang Awesome


Sekarang ni,tiap2 malam Sabtu,Ahad,Isnin,Selasa kitaorang konfem melantak depan TV .punyelah nak tengok masterchef selebriti,...Apa yang menariknya kali ni peserta2 masterchef semuanya selebriti and diorang semua tu memang kecoh giila...Dah la kecoh bising plak tu..Memang riuh dapur tu..Aku paling suka Karl Shafek..OMG!! he's handsome..dialah peserta paling macho dalam masterchef tu..Kalau dulu akak aku minat Dr Faiz sebab dia paling cool,tapi sekerang ni punah laa harapan nak tengok 'buah hati' dia bertanding,da keluar.Tu yang aku tak puas hati tu,walaupun aku minat Karl Shafek,tapi Dr Faiz bagi aku lagi layak masuk sampai pusingan seterusnya sebab dialah yang paling sopan and steady.Tak macam setengah tu,siap nangis2.Emo gile!!Kadang-kadang bila aku tengok,aku pun berangan sekali nak masuk.keh2 punyalah minat Karl Shafek..Untuk peserta perempuan,aku sokong Juliza Adzlizan.Dia memang nampak kemas and cekap pasal masak ni..Dia nampak paling kemas dari segi penampilan and cara masak..perghh  memang terliurlah siapa yang jadi juri kalau tengok diorang masak.nape?? ingat artis tak pandai masak ke?
dear Karl Shafek,saya harap awak jadi finalist nanti..